At we can only deliver to .
Do you have a delivery adress in ?
Shop at
Visit
Choose country
STAY IN THE KNOW
Pysy ajan tasalla uutuuksista, sisustustrendeistä, ideoista ja tarjouksista – ja kuule niistä ensimmäisenä!
Kun tilaat uutiskirjeemme nyt, saat seuraavan tilauksen 10 % edullisemmin.
LÄHETÄ
Toimitus 3 - 5 päivää
Yli 50 €:n ostokset ilman toimituskuluja
Julisteet ja printit
Kehykset
Inspiraatio
Julisteet ja printit
Kehykset
Inspiraatio
Hinta yhteensä
Jäljellä maksuttomaan toimitukseen
Hinta yhteensä
Jäljellä maksuttomaan toimitukseen
Kassalle
0 Tuotteet
Jatkua
Kassalle

Asiakaspalvelu


Voit milloin tahansa ottaa meihin yhteyttä. Haluamme auttaa sinua parhaamme mukaan koskipa asiasi mitä tahansa. Lähetä meille sähköpostia niin vastaamme sinulle arkisin 24 tunnin sisällä. 

Tällä hetkellä kirjalliset tiedustelut mahdollisuuksien mukaan englanniksi tai ruotsiksi.

Voit myös soittaa ruotsin- ja englanninkieliseen asiakaspalveluumme. +46 8 120 58 700

Asiakaspalvelumme on avoinna:
Arkisin 10:00-17: 30
Viikonloppuisin: Suljettu

 
Sähköpostiosoite info@desenio.fi
 
Yhteydenottolomake Lue Lisää

Yleisimmät Kysymykset

Toimitus/rahti
Paljonko toimitus maksaa?
Yli 50 euron tilauksiin ei lisätä lainkaan toimituskuluja! Alle 50 euron tilauksiin lisätään 6 euron toimitusmaksu.
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Toimitusaikamme on yleensä 3-5 työpäivää tilauspäivästä lukien. Lähetämme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Toisinaan toimituksissa saattaa olla kuljetuksesta tai varaston ruuhkautumisesta johtuen 1–2 työpäivän viivästyksiä.
Mistä tiedän, että pakettini on saapunut?
Tilauksen saavuttua noutopisteeseen sinulle lähetetään saapumisilmoitus tekstiviestitse siihen matkapuhelinnumeroon, jonka olet antanut tilauksen yhteydessä.
Miten tavarat toimitetaan?
Julisteet, jotka ovat kokoa 13x18 cm ja 21x30 cm, lähetetään kirjekuoressa suoraan kotiin.

Tätä suuremmat julisteet sekä kehykset ja sisustustuotteet kuljettaa Bring, ja ne voi noutaa lähimmästä Bringin noutopisteestä. Saat tekstiviestitse saapumisilmoituksen, kun paketti on noudettavissa.
Saanko seurantatunnuksen?
Kyllä, sinulle lähetetään sähköpostitse seurantatunnus, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.
Tilaus
Mistä tiedän, että tilaukseni on vastaanotettu?
Kun tilauksen tekeminen onnistuu, avautuu uusi sivu, jossa lukee ”Kiitos tilauksestasi!” Sivulla näkyy tilausnumerosi ja ostostesi summa.
Entä jos minulle ei ole tullut tilausvahvistusta?
Jos olet tehnyt tilauksen mutta et ole saanut tilausvahvistusta, olet mahdollisesti antanut tilauksen yhteydessä väärän sähköpostiosoitteen. Kirjoita meille osoitteeseen info@desenio.fi ja tiedustele, onko tilauksesi tullut perille niin voimme korjata sähköpostiosoitteesi järjestelmäämme ja lähettää sinulle sähköisen tilausvahvistuksen. 
Saattaa myös olla, että tilaus ei ole jostain syystä tullut läpi meille saakka, joten otathan tuplatilauksen välttämiseksi yhteyttä meihin ennen kuin teet uuden tilauksen.
Entä jos minulle ei ole tullut saapumisilmoitusta?
Mikäli olet tehnyt tilauksen yli viisi työpäivää sitten eikä sinulle ole vielä tullut saapumisilmoitusta tekstiviestinä, ota meihin heti yhteyttä. Tilauksen yhteydessä antamastasi matkapuhelinnumerosta saattaa puuttua jokin numero. 
Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, sillä paketti odottaa noutoa vain 14 päivää ja se lähetetään sen jälkeen takaisin meille. Noutamatta jätetystä paketista veloitamme 35 €.
Voinko perua tilaukseni?
Sinulla on 30 päivän peruuttamisoikeus. Sivun alalaidan mustasta palkista löytyy linkki Palauttaminen ja reklamaatiot , jota painamalla pääset lukemaan lisätietoja tilauksen peruutta

Jos haluat perua tilauksen ennen kuin sitä on lähetetty varastoltamme, kirjoita välittömästi osoitteeseen info@desenio.fi. Lähetä meille sähköpostia, mikäli olet tehnyt tilauksen viikonloppuna tai sulkemisaikamme jälkeen. Emme voi taata, että ehdimme perumaan tilauksen ennen sen lähettämistä, sillä varastomme lähettää tuotteet eteenpäin erittäin nopeasti.
Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?
Paketti on noudettavissa noutopisteestä 14 päivän ajan. Veloitamme 35 € tilauksesta, joka palautuu meille siitä syystä, että asiakas ei ole ottanut sitä vastaan tai noutanut sitä. Maksu veloitetaan toimituskulujen kattamiseksi (toimitus asiakkaalle ja takaisin meille) sekä keräily- ja pakkauskulujen kattamiseksi.
Vaihtaminen/palauttaminen
Mitä teen, jos haluan palauttaa ostokseni?
Sivun alalaidan mustasta palkista löytyy linkki ”Palauttaminen ja reklamaatiot” , jota painamalla pääset lukemaan lisätietoja palauttamisesta. Sinulla on 30 päivän peruuttamisoikeus.

Jos haluat perua tilauksen ennen kuin sitä on lähetetty varastoltamme, kirjoita välittömästi osoitteeseen info@desenio.fi. Lähetä meille sähköpostia, mikäli olet tehnyt tilauksen viikonloppuna tai sulkemisaikamme jälkeen. Emme voi taata, että ehdimme perumaan tilauksen ennen sen lähettämistä, sillä varastomme lähettää tuotteet eteenpäin erittäin nopeasti.
Maksaako palauttaminen?
Kyllä, palautuksesta veloitetaan 4,49 €. Lue palauttamisesta lisää täältä.
Miten palautan tuotteet?
Lähetämme sinulle palautuslomakkeen, jota tulee käyttää tuotteita palautettaessa. Lue palauttamisesta lisää täältä.
Reklamaatiot
Mitä teen, jos tilaamani tuote on rikki/virheellinen?
Lähetä meille sähköpostia tai soita ja kerro viasta tai virheestä. Liitä mukaan mielellään myös kuva/kuvia vahingoittuneesta tuotteesta tai havaitsemastasi virheestä. Lähetä sähköposti ja kuvat osoitteeseen info@desenio.fi . Palautukset
Maksutapa
Voinko maksaa luottokortilla?
Totta kai. Kun olet täyttänyt yhteystietosi niille varattuihin kenttiin ja napsauttanut sinistä Osta-painiketta, avautuu uusi sivu, jossa sanotaan ”Kiitos tilauksestasi!” Tällä sivulla voit valita maksutavaksi laskun sijaan luottokortin tai verkkopankin.
Tilausta tehdessäni valitsin maksutavaksi laskun. Voinko jälkikäteen vaihtaa maksutavaksi luottokorttimaksun?
Jos olet päätynyt sivulle, jolla sanotaan ”Kiitos tilauksestasi!”, ostotapahtuma on suoritettu eikä maksutapaa valitettavasti voi enää muuttaa. Mikäli haluat mitätöidä tilauksen ja tehdä uuden tilauksen eri maksutavalla, kirjoita välittömästi osoitteeseen info@desenio.fi .
Milloin saan laskun?
Jos sinulle ei ole tullut laskua tai sinulla on kysyttävää laskustasi, soita Klarnan asiakastukeen numeroon 09 425 997 71

Mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna-laskun, Klarna lähettää laskun sähköpostiosoitteeseesi. Lasku lähetetään samana päivänä, kun lähetämme tilauksesi varastoltamme, tai sitä seuraavana päivänä. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-tilin eli erissä maksamisen, Klarna lähettää laskun postitse seuraavassa kuussa. Voit maksaa koko laskun heti tai jakaa maksun eriin. Jos olet valinnut Klarnan tarjoaman vaihtoehdon maksaa tietyssä kuussa, lasku lähetetään kotiosoitteeseesi kyseisen kuun lopulla. Esim. Klarnan kampanja ”maksa lokakuussa” tarkoittaa sitä, että lasku lähetetään kotiisi lokakuun lopussa.

Jos olet maksanut kortilla ja tarvitset laskun, lähetä sähköpostia osoitteeseen info@desenio.fi niin lähetämme sinulle kuitin
Tuotekysymykset
Voinko tilata julisteen haluamissani mitoissa tai omalla motiivilla?
Julisteita toimitetaan ainoastaan kotisivuillamme ilmoitetuissa mitoissa, emmekä valitettavasti voi painaa asiakkaiden meille toimittamia kuvia.
Mitä paperia julisteissa käytetään?
Painamme julisteet 200-grammaiselle, mattapintaiselle ja päällystämättömälle premium-paperille. Paperi on FSC-sertifioitua ja ikääntymistä kestävää. Käytämme mattapintaista ja laadukkaan tuntuista, heijastamatonta paperia.
Mistä löydän lisätietoja tuotteista?
Sivustomme alalaidan mustasta palkista löytyy linkki tuotetietoihin.
Sisäänkirjautuminen
Miten kirjaudun sisään Mitt Desenio -sivulle?
Napsauta sivun ylälaidassa Mitt Desenio -linkkiä ja täytä avautuviin kenttiin käyttäjänimesi ja salasanasi.

Olen unohtanut salasanani, miten saan uuden?
Napsauta Oletko unohtanut salasanasi? , täytä avautuvaan kenttään sähköpostiosoitteesi ja noudata sähköpostitse saamiasi ohjeita. Kun olet luonut uuden salasanan, voit myös halutessasi muuttaa käyttäjänimeäsi.
Ostoehdot
Millaiset ostoehdot ovat?
Sivustomme alareunan mustassa palkissa on linkki ostoehtoihimme .

Asiakkaidemme mielipiteitä

8.8
Perustuu 705 arvosteluun. Näe joitakin arvosteluja täältä.
Asiakas Nopea toimitus ja hyvä asiakaspalvelu! 10 Sep Finnish customer
Krista Hyvä valikoima ja nopea toimitus 10 Sep Krista
Sujuvaa palvelua! Sain mitä tilasin, luvatussa ajassa saapui paketti ja todella mukava löytää tällainen verkkokauppa, jossa on monipuolisuutta :) 08 Sep LM
Nopea toimitus Nopea toimitus, hyvää asiakaspalvelua, tuotteet hyvin pakattu. Tuotteet todella hyviä. 01 Sep Tiia

Nopeat
toimitukset

Mattapintainen premium-paperi
& laadukas painatus

Turvallista
maksamista

Trustpilot
arvosanasi

×
Jatkua
Kassalle
Jatkua
Kassalle

Täydennä tauluseinääsi

CHOOSE YOUR COUNTRY

Yhteyshenkilö

Tällä hetkellä kirjalliset tiedustelut mahdollisuuksien mukaan englanniksi tai ruotsiksi.